Fietsenaar....ergens

Huisje in Hongarije

Hans en Stefan hebben een huisje. In Hongarije. Met een auto vol spullen rijden ze er minimaal twee keer per jaar naartoe. Het zijn net twee trekvogeltjes die midden tussen het groen een nestje aan het bouwen zijn. Eieren zullen er nooit uitgebroed worden maar de nestdrang lijdt er niet minder om. En nu ben ik uitgenodigd dat moois eens te komen bewonderen. Eigenlijk wilden ze dat al eerder maar ja, die fiets he, die laat mij maar niet los. En een huisje, tjonge wat suf is dat eigenlijk. Niets voor mij. Ik wil wat van de wereld zien mijn horizon verbreden. Maar ja, als je een en ander combineert moet het toch wel lukken. Daarna stap ik op de fiets richting Griekenland. De drang om naar de horizon te fietsen en de pot met goud aan het eind van de regenboog te ontdekken blijft te groot.

Een enorme lap grond, gekocht voor een appel en een ei. Met fruitbomen, verse munt en andere kruiden en de vogeltjes, tjirp tjirp, die je Nederland met al zijn beslommeringen heel snel doen vergeten. En de badkamer moet nog betegeld worden, de elektra in orde gemaakt. Tja, dat vind ik toch ook wl erg leuk om te doen. Zo gek is dit misschien nog niet?

Ik wil weer op die vreselijke fiets gaan zitten om langs van alles en nog wat te jakkeren. Servie, Bosnie, Montenegro, Kosovo misschien, Albanie en Griekenland. Ik geloof dat ik gestoord ben. Maar hoe dan ook...ik ben weer onderweg!!! Jaja, dat stemt hoe dan ook vrolijk. Voor vier weken, maar toch. En omdat een aantal mensen toch wel nieuwsgierig is, post ik op dit blog maar weer eens wat berichtjes. Met de groetjes uit het warme zuiden.

Reacties

Reacties

gudy

Harry een hele fijne tijd. Ik verheug me op je verhalen.
Ja zo'n huisje, ook niks voor mij.
Groetjes
Gudy

corry

geniet van je Europa-reis, Deze landen zijn ook erg mooi vooral als je het per fiets bekijkt.
Ja en dat huisje, toch wel te gek maar je moet er inderdaad steeds naartoe, niets voor mij.
fiets ze, groetjes Corry

Hans

Hoi Harry,

ja een leuk huisje hebben we he? We zijn ook een beetje gek om steeds naar Hongarije te gaan maar toch trekt het steeds weer om naar ons grondje te gaan. Misschien net als jouw drang om weer te gaan fietsen. Ik zie het als een soort uit de hand gelopen hobby.
Je was nog vergeten te melden dat we bij de buren even in het zwembad mochten liggen met 32 graden zon.

fiets ze nog even.

groetjes

Hans

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!