Fietsenaar....ergens

Fotomodellen

Met ogen op steeltjes loop ik door Podgorica, de hoofdstad van Montenegro. Er lopen hier allemaal fotomodellen rond! Nu was dat in Servie en Bosnie niet erg veel anders maar als je zo een dagje vrijaf hebt genomen en door de straten van de stad slentert valt het pas echt goed op. De ene is nog mooier en sexier dan de andere. Strakte truitjes, charmante blousjes en de kortst mogelijke rokjes en hotpants. Nu wil zo' n poppetje natuurlijk nooit bij mij achter op de fiets. Behalve dat ik daar ontertussen te oud voor ben, hoort er aan zo'n mooie meid natuurlijk een echte macho vast te zitten. Zo'n sprortschooltype met korte stekeltjes en een T-shirt dat strak gespannen om zijn torso zit. En dat klopt ook heel vaak wel.

In een brochure die ik van de toeristeninformatie heb gekregen lees ik dat het openlijk tonen van homosexualiteit sterk wordt afgeraden. ' Er heerst hier een sterke machocultuur waarbij de vrouw elegant en volgzaam is.' Nu hoef ik me gelukkig geen zorgen te maken, al lijk ik met mijn stuurtas aan mijn schouder missien wel een halve homo.
Verder heb ik niet veel te klagen. Op mijn leeftijd zijn de meeste macho's inmiddels veranderd in sigaretten rokende bierbuiken. En van het moois aan de vrouwen is ook helemaal niets meer over. Lang geleden hebben ze hun glanzende lange haren al door de kapper in de vuilnisbak laten gooien en de kleding zijn ze uitgegroeid. Die is vervangen door slonsige Wibra outfit, de kinderen zijn waarschijnlijk al duur genoeg.

Montenegro is een klein land, morgen fiets ik de grens over met Albanie. Ik ben benieuwd hoe het daar is. Ondertussen pieker ik me suf hoe ik zo'n meid zal kunnen paaien voor een mooie shoot. Als fotomodel wil je immers op de foto maar of een Hollander op een fiets dat gaat lukken, mmm, denk het eigenlijk niet. Het landschap was hier ook prachtig en dat liet zich gelukkig heel wat makkelijker kieken.

Reacties

Reacties

Blanche

Oude snoepert :> !!!

gudy

Hihi heb je de wibra ook daar?
Welk model wil je hebben? De oude of de jongere? Is het gelukt? neem de tijd ;-)
Groetjes
Gudy

Harry

Nee, niet gelukt :-( en of ze de Wibra hebben, het zou haast wel moeten maar ik heb em niet gezien.

Erik

'Verder heb je niet veel te klagen', zeg je. Nou, is het geen wonderschone klacht?.

Het relatief goede aan Monte Negro is dat ravijnen en meisjes fijn gescheiden zijn.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!