Fietsenaar....ergens

Hulp van een vriend

En dan woon ik ondertussen al weer een aantal weken in Duiven, begin het zo nu en dan een beetje zat te worden. En wat zie ik tot mijn verrassing? Ik heb hulp gekregen bij het zoeken naar werk. Van Henk! Een advertentie geplaatst op Speurders.nl . Ik kan het niet nalaten hem hier even onder te plakken. Hee Henk, bedankt!

HELP HARRY AAN EEN BAAN

Net terug van een lange fietsreis. Nou ja lang, acht maanden ruim en dat had nog veel langer gekund maar toch, hij deed het niet. Dom misschien, wilde zijn familie en vrienden weer zien, sociaal leven opnieuw opbouwen en zo. En wat blijkt er tijdens zijn afwezigheid te zijn gebeurd? Voor een ieder die het nog ontgaan is: Het is crisis in Nederland! Jawel. Banken over de kop, de bouw in zwaar weer, transportsector in de penarie en nog veel meer sectoren die knap nerveus aan het worden zijn. De media staan er bol van en dat maakt op zijn beurt nog meer mensen zenuwachtig en terughoudend: we praten het elkaar ook nog eens aan. Maar toch: Mensen, hij verdient momenteel geen rooie cent, leeft van z'n spaargeld en wil weer echt weer aan het werk! Zijn competenties? Wow, helemaal top. Een CV om te zoenen. Haalde en passant voor vertrek nog een HBO diploma bedrijfskunde, werkte ooit als technisch beheerder van zwembaden, servicetechnicus, medewerker verkoop binnendienst en procesoperator. Ja geweldige collega, zo'n aardige jongen, serieus en betrouwbaar met humor en gedrevenheid, die kan ik echt aanbevelen! En hij schrijft ook zo leuk. Ik heb vernomen dat hij momenteel zijn tijd vult met het schrijven van een tweede boek, moet vast top worden. Een bestseller! Ja, als het geen crisis was geweest! Daar kan ie nu niet van leven. Dus kom op werkgevers, laat het je niet aanpraten, met deze vent schiet straks uw bedrijf in een keer de crisis uit. Reageer en bel hem op 06-38267409 of mail via deze site. Z'n nette pak is al op weg naar de stomerij en de schoenen zijn al gepoetst. En o ja, een opdracht als tekstschrijver lijkt hem ook geweldig.

Henk

edited 26-6-2009:

Ik heb inmidels werk gevonden! Als medewerker fiets en wandeltoerisme bij Holcus Buiten BV (Fiets en Wandelbeurs)

Reacties

Reacties

gudy

Henk wat goed dat jij dit voor Harry hebt gedaan. Dit soort dingen kun je niet in waarde uitdrukken.
En Harry ik ben ook benieuwd naar je tweede boek.

margo

Te gek! Dit noem ik nou spontaniteit om op deze alternatieve manier, met deze leuke woorden, een advertentie in de krant te gooien. Erg verfrissend!
Sukses Harry! En bedankt Henk.

Blanche

MMMM Henks schrijfstijl is ook niet mis....doet me ergens aan denken :>

Walter

Vandaag op mjn verjaardag heb ik beslist cq heb ik toestemming van mijn vriendin gekregen om de kARAKORAM highway in mei te gaan fietsen. Vooral de brief aan jouw moeder (!) uit Islamabad heeft haar overtuigd. Graag zou ik onder het genot van een biertje nog wat reiservaringen van je willen horen.
Groeten uit Lichtenvoorde.

Harry

Ik sta op 28 febr. en 1 maart als informant op de Fiets en Wandelbeurs, in de RAI Amsterdam. www.fietsenwandelbeurs.nl . Wil je me opzoeken en kun je me niet vinden? Vraag het dan even bij de stand van de vereniging de Wereldfietser. Tot dan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!