Fietsenaar....ergens

Bijna.....

Je huis verkopen is een twee drie zo geregeld, toch? Verkopen is één, leeghalen is twee en spullen opslaan drie. Ach ja, het leek zo simpel maar de praktijk bleek toch niet helemaal één twee drie. Hectisch was het de afgelopen dagen. Allemachtig wat kan een mens spullen verzamelen. En al die spullen verpakt in stapels dozen moesten eh... een twee drie trappen op en af. En als je dat niet redt binnen de uren die de dagen tellen, schijnt een flinke snuif coke in dat soort situaties wonderen te doen. Ik heb het zonder gedaan en daardoor ben ik nu moe, heb ik spierpijn en duizelt het. Heb ik alles geregeld? Is iedereen ingelicht? Eerlijk gezegd, nee eigenlijk nog niet. Perikelen met een tijdelijk postadres en de laatste financiële zaken moeten nog geregeld worden. Maandag dan maar doen. Stel ik mijn vertrek nog heel even uit. Dinsdag hoop ik dan echt op te stappen. Dat ik ten gevolge hiervan in pak em beet juli weg smelt in Iran en bevries op de Tibetaanse hoogvlakte....tja, komt tijd komt raad. Langs de Kaspische zee valt het klimaat naar men zegt wel mee en Tibet, wie weet kom ik daar straks helemaal niet eens in. Blijft er nog de mogelijkheid open om naar Kazachstan te gaan. De wereld zit vol mogelijkheden, ik heb er zin in.

Reacties

Reacties

Rena

Zo is het Harry, komt tijd komt raad!!!!!!!! Wie dan leeft, wie dan zorgt! Lekker ervoor gaan en genieten!!
Groet, Rena

Blanche

Bijna ....... Goede reis!

Laat de hectiek vandaag, morgen of overmorgen maar lekker achter je! Leuk dat je nog ff belde.

Geniet met grote teugen (ook een beetje voor mij :>)

Petya

Harry, nog maal- heel veel succes en plezier, maak een bijzondere deel van je leven, geniet ook voor ons allemaal en gewoon- tot ziens, Goede reis!

Piet

Harry, het gaat je weer lukken! Laat de zorgen achter je en de beentjes gaan.

Hele goede reis!

Perry & Pien

Harry,
Perry was helemaal verbaasd om je gisteren te zien!Hij heeft je (neem ik aan) een goede reis toegewenst?
Anders bij deze nog een keertje!
Groeten en geniet ervan!Perry & Pien

Jan Saar..

Hoi Harry,

Hoop dat je, je goed gaat vermaken en waternet niet te erg gaat missen !.

veel plezier Jan

Blanche

Hoi Harry,

Je mist wel heel wat leuke tv in Nederland. Maar en troost de hilarische tv serie Gezellig naar Marokko is ook voor jou te volgen via het internet.

http://gezellignaarmarokko.kro.nl/

Veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!