Fietsenaar....ergens

India 4, Kolkata

Spoorlijn of achtertuin?

Reacties

Reacties

Bernard

Buitengewoon mooie foto's. Dit moet je zelf zien, ruiken ,proeven, voelen en horen om te weten wat het is.
Geniet nog even verder en ook het feit dat je een enorme prestatie achter de rug hebt.
Hetgeen wat je meegemaakt hebt, zal altijd bij je blijven. Lijkt me een heerlijk gevoel.

Groet Bernard

Ton

Mooie foto's. Wij waren in1998 in India, maar India heeft bij mij nog steeds een warm plekje Het is zo anders en elke dag zagen we nieuwe dingen. Lang niet alles begrijp je ook. Vaak ook slingerden onze gevoelens heen en weer. Werd je weer belazerd door iemand die betrouwbaar leek en waar je een aardig contact mee leek te hebben. Het was een soort prentenboek. Ik wil nog een keer terug maar langer dan
4 weken.
Over 3 jaar stop ik met werken en gaan we veel reizen.
Ik wens jullie nog een fijne tijd toe.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!