Fietsenaar....ergens

Welkom in Duiven

Beste mensen,

Met het vliegtuig keerde ik vanuit Kolkata terug naar Nederland. Bij deze iedereen heel veel dank voor alle belangstelling en reacties gedurende de afgelopen acht maanden! Ik kijk terug op een fantastische reis. Voorlopig maak ik even pas op de plaats maar uitgeblust en uitgereisd ben ik zeker nog niet. Momenteel heb ik tijdelijk de beschikking over een leeg huis aan de Meerkoetstraat 6 in Duiven. Daar kampeer ik min of meer nog even verder voordat ik het een en ander aan spullen uit mijn opslag hierheen verplaatst heb. Ondanks deze sobere omstandigheden is iedereen wel van harte welkom om even aan te komen waaien. Het bier staat koud (wat zonder koelkast heel eenvoudig is) en een warm drankje zit er vast ook wel in.

Harry

0638267409
harry-fietsenaar[at]zonnet.nl

Reacties

Reacties

Jos

Welkom terug Harry!

Ik vind het leuk om een keer langs te komen. We kennen elkander wel niet maar dat staat niets in de weg. Op welk nummer woon je? Mocht ik toevalligerwijs vanuit Enschede in Duiven geraken dan maak ik graag gebruik van je aanbod koud bier te drinken. Staat hier trouwens voor jou ook altijd klaar.

Fijne dagen.

Hartelijke groet!

Jos v.d. Voort v.d. Kelij

Jos

Oja, joswerkt@planet.nl

Rena

He Harry, fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en vrolijk 2009!!
Groet, Rena

Bernard Mulder

Hoi Harry.
Het is gelukt. Op de valreep voor de kerst!
Welkom terug in Nederland. Met je hoofd tussen 2 extremen werelden.. noge even aclimatiseren en dan...
Een goede, mooie succesvolle reis in 2009 toegewenst!!!

gudy

Ha Harry
Zodra we weer thuis zijn uit Oman komen we een keer langs.
Fijne feestdagen!
Grts

Blanche

Welkom thuis Harry!
Zie je bij de nieuwjaarsbijeenkomst!

maaike

ha die harry, welkom terug in nederland, mooi op tijd voor het ijs! met je neus in de boter, hoop dat je je schaatsen makkelijk terug kon vinden in de berging... wij zijn net een dag terug uit rodrigues en mauritius. en hebben dus nét het ijsfeest gemist. onze eilanden waren een mix van afrika en india, met dezelfde contrasten tussen rijk en arm als jij in india zag. mooi om te zien hoe rijk de cultuur is in contact met elkaar. iedereen helpt de ander, de familie-banden zijn sterk. met de feestdagen zitten de mensen met groepen van wel 20 man bij elkaar op het strand, in de schaduw van de filoas bomen. te eten, praten, lachen met elkaar. in hun ogen zijn wij 'arm' met z'n tweetjes, zonder familie en zonder kinderen en dat tijdens de feestdagen nog wel...
dikke zoen en tot gauw!

sstreng@streng.nu

Beter laat dan nooit een reactie van Trees en ondergetekende. Misschien kun je je nog herinneren, dat we elkaar ontmoet hebben in Roemenie. Wij op weg naar Constanta, jij naar Bulgarije. De boot, die vanaf de aanhanger op de straat donderde moet je je kunnen herinneren. Groeten. Sjef Streng

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!