Fietsenaar....ergens

Reislog van Harry Wagenaar

Hallo en welkom op mijn reislog!

Mijn reis lijkt al een beetje begonnen maar is dat nog allerminst. Wanneer je relatie stuk gaat en in Apil weg wilt, kom je voor vragen te staan. Wat te doen met je huis? Verkopen? Lijkt de enige logische oplossing maar waar laat ik mijn spullen? Voorlopig is het nog geen april maar mocht iemand opslagruimte in de aanbieding hebben, laat het me weten.

Straks als ik dan echt onderweg benvindje hier regelmatig nieuwe verhalen en foto's, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me danbevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel. Mijn website is er ook nog: www.fietsenaar.nl .

Groetjes,

Harry

e.sewalt@hetnet.nl

Hoi Harry,

lees je weblog even op 't werk.
Fijn dat je het zo goed hebt!!!
Wil jij mij het tel. nummer van Gudy Rooijakkers mailen?
De bieb heeft interesse in eexpositie van haar werk.

henk kamphuis

hoi Harry,

ik ga opweg naar mauritanie, kun jij me info geven over de visa etc. ? ik wil daarna verder naar Mali , Burkina Faso en naar Ghana

ik hoop dat je me vooral over Mauritanie wat kunt vertellen

Groeten Henk

henk kamphuis